Translate

Τρίτη 17 Σεπτεμβρίου 2013

Δημόσιο: Κατάργηση 1.929 πλεοναζουσών θέσεων σε εννέα υπουργεία

Υπεγράφησαν οι Κοινές Υπουργικές Αποφάσεις για την κατάργηση 1.929 πλεοναζουσών θέσεων σε εννέα υπουργεία.
Από τη λίστα λείπει η ΚΥΑ του υπουργείου Παιδείας, όπου ακόμη βρίσκεται σε εμπλοκή το θέμα του διοικητικού προσωπικού των ΑΕΙ και των ΤΕΙ.

Σύμφωνα με ανακοίνωση που εκδόθηκε το μεσημέρι της Τρίτης από το υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης, ο αρμόδιος υπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης συνυπέγραψε τις Κοινές Υπουργικές Αποφάσεις που συνέταξαν και απέστειλαν τα ακόλουθα αρμόδια υπουργεία:

1. Υπουργείο Οικονομικών

2. Υπουργείο Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας

3. Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων

4. Υπουργείο Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Πρόνοιας

5. Υπουργείο Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής

6. Υπουργείο Πολιτισμού και Αθλητισμού

7. Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων

8. Υπουργείο Τουρισμού

9. Υπουργείο Ναυτιλίας και Αιγαίου

Στην ανακοίνωση τονίζεται ότι η κατάργηση των εν λόγω θέσεων γίνεται σε εκτέλεση σχετικών αποφάσεων του Κυβερνητικού Συμβουλίου Μεταρρύθμισης, της 23ης Ιουλίου, της 26ης Αυγούστου και της 13ης Σεπτεμβρίου και πραγματοποιείται μετά από τεκμηρίωση, που στηρίζεται σε εκθέσεις αξιολόγησης δομών και σχέδια στελέχωσης υπουργείων και φορέων.

Μέχρι στιγμής έχουν καταργηθεί, επίσης, 2.114 θέσεις εκπαιδευτικών, 2.234 θέσεις σχολικών φυλάκων, 53 θέσεις υπαλλήλων του υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης και 1.672 υπαλλήλων του υπουργείου Υγείας.

Επίσης, από 23 Σεπτεμβρίου καταργούνται οι 3.521 θέσεις της Δημοτικής Αστυνομίας.

Οι δημόσιοι υπάλληλοι που κατέχουν τις προαναφερθείσες θέσεις εντάσσονται στο πρόγραμμα κινητικότητας. Η πρώτη φάση του προγράμματος περιλαμβάνει 12.500 δημοσίους υπαλλήλους και πρέπει να έχει ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος Σεπτεμβρίου 2013.

Σ.Δ. Εκτός αυτή τη φορά ειναι το Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη. Για να δούμε στην επόμενη "φάση" ? ? ?

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.