Translate

Παρασκευή 2 Νοεμβρίου 2018

ΕΚΛΟΓΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΜΕΤΑΘΕΣΕΩΝ-ΑΠΟΣΠΑΣΕΩΝ

ΕΚΛΟΓΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΜΕΤΑΘΕΣΕΩΝ-ΑΠΟΣΠΑΣΕΩΝ


Αξιότιμοι συνάδελφοι όπως γνωρίζουμε σε λίγες ημέρες ξεκινούν οι εκλογές για την ανάδειξη των αιρετών μελών του υπηρεσιακού συμβουλίου μεταθέσεων-αποσπάσεων.Όπως ξέρετε είναι μια διαδικασία υποχρεωτική και πρέπει να γίνει με συνείδηση για να επιτευχθεί με αξιοκρατία η λειτουργία του υπηρεσιακού συμβουλίου ούτως ώστε να καλυφθούν οι πραγματικές ανάγκες των συναδέλφων.

Η Α.Ε.Π.Π. για αυτόν ακριβώς το λόγο είναι εδώ.Για να λειτουργήσει το υπηρεσιακό συμβούλιο με διαφάνεια κι αξιοπιστία,αντικειμενικότητα και αποφασιστικότητα χωρίς τις ''γνωστές'' τακτικές του παρελθόντος.

Σε αυτή την εκλογική διαδικασία έχω βάλει υποψηφιότητα κι εγώ ο ίδιος.Όπως γνωρίζετε οι περισσότεροι συνάδελφοι ξεκίνησα όπως η πλειοψηφία από εμάς από εποχικός πυροσβέστης.Οκτώ χρόνια εποχικός,πέντε χρόνια πενταετής,ένα χρόνο τριετής και τώρα εντάχθηκα στο μόνιμο θεσμό της πυροσβεστικής.Δεκαπέντε χρόνια υπηρετώ το Πυροσβεστικό Σώμα με αφοσίωση και πίστη για το λόγο ότι αγαπώ αυτή την ''οικογένεια'' και δίνω όλο μου το ''είναι'' όπως όλοι οι συνάδελφοι για την προστασία και την ασφάλεια των Συνανθρώπων μου και της ζωής γενικότερα.

Είμαι όπως όλους εσάς που διαβάζετε αυτό εδώ το κείμενο.Όλες τις αγωνίες,τις αδικίες,τις απογοητεύσεις,τις χαρές και τα χαμόγελα μαζί τα περάσαμε.Από την κορυφή στον πάτο αλλά κι από τον πάτο στην κορυφή.

Σκαλί-σκαλί,αλλά από τον σωστό και δύσκολο δρόμο έμαθα να πορεύομαι γι'αυτό ίσως δεν είμαι τόσο αρεστός σε όλους.Το δύσκολο μονοπάτι όμως μας οδηγεί στον σωστό προορισμό και τα εμπόδια που συνάντησα με βοήθησαν να κατευθυνθώ σωστά.

Σε αυτό το σημείο θα ήθελα να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου σε όλους αυτούς που με βοηθάνε και με εμπιστεύονται και γνωρίζουν ποιοί είναι.

Θα είμαι πάντα στο πλευρό σας συνάδελφοι σε ότι χρειαστείτε για να εξασφαλιστεί ένας από τους πιο ιερούς θεσμούς της κοινωνίας μας.Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ.
Πάντα με δικαιοσύνη και ειλικρίνεια.

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.

ΡΗΓΑΣ ΑΝΔΡΕΑΣ ΤΟΥ ΦΩΤΙΟΥ
Υποψήφιος υπηρεσιακού συμβουλίου μεταθέσεων-αποσπάσεων.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.